Edunvalvonta

Jäsenenä olet meille ja koko liitolle tärkeä. Vaikka et itse osallistuisi edunvalvontatyöskentelyyn, jäsenyytesi kasvattaa joukkoamme ja sen painoarvoa, kun pyrimme vaikuttamaan meitä kaikkia koskeviin asioihin.

Laukaan Vanhusneuvoston kausi on vv. 2023-2025 ja  varsinainen jäsen on Eila Kallioinen ja varajäsen on Pirjo Karetie.

Keski-Suomen Kansallisen Senioripiirin edustajamme on Liisa Moilanen 040 821 0231.

Keskusjärjestömme Kansallinen senioriliito ry valvoo jäsentensä taloudellisia ja sosiaalisia etuja valtakunnallisella tasolla. Se pyrkii tukemaan eläkeläisten ja ikäihmisten yhteiskunnallista osallistumista tasavertaisina toimijoina muiden väestöryhmien kanssa.

Senioriliitto ry on neljänneksi suurin kuudesta eläkeläisjärjestöstä, jotka ovat perustaneet yhteistoimintaelimekseen edunvalvonnassa Eläkeläisliittojen etujärjestö EETU ry:n.